Οι 5 λογοτεχνικοί ήρωες που πρέπει οπωσδήποτε να έχει ένα μυθιστόρημα

Δεν ξέρω αν φταίει η Άνοιξη ή απλά η αλλαγή του καιρού (που μάλλον αυτό φταίει) αλλά επιτέλους η έμπνευσή μου επέστρεψε δριμύτερη κι έτσι ο λόγος που απέχω από τη σύνταξη καινούριων άρθρων στο blog είναι επειδή συνεχίζω ακάθεκτη τη συγγραφή του μυθιστορήματός μου. Τα θέματα που έχω στο μυαλό μου για τις μελλοντικές μου αναρτήσεις είναι πολλά, όμως θα καθυστερήσουν λίγο γιατί αυτή τη στιγμή προέχει η ολοκλήρωση του μυθιστορήματός μου. Εκτός, λοιπόν, από το «πώς γράφουμε διαλόγους», έχω σκοπό κάποια στιγμή να ασχοληθώ και με το «πώς αναπτύσσουμε αληθοφανείς λογοτεχνικούς χαρακτήρες», για το οποίο θα σας δώσω μια μικρή γεύση σήμερα. Με τα άρθρα «επιμέλεια μυθιστορήματος» και «έκδοσης / αυτοέκδοση μυθιστορήματος» ευελπιστώ να κλείσω την ενότητα του «Πώς γράφουμε ένα μυθιστόρημα», ώστε οι επισκέπτες αυτού του blog να έχουν στη διάθεσή τους όλα τα βασικά εργαλεία για τη συγγραφή ενός μυθιστορήματος. Ζητώ συγγνώμη από τώρα για την καθυστέρηση των άρθρων και ελπίζω να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό.

Φιλικά,

Μαριάννα Νικολαΐδου

5 characters of the story_greek

Πηγές – Βιβλιογραφία:

Η παραπάνω εικόνα (έχει μεταφραστεί από τα αγγλικά στα ελληνικά) προέρχεται από το site: http://www.helpingwritersbecomeauthors.com/8-%C2%BD-character-archetypes-writing/

και βρίσκεται επίσης στο βιβλίο:

Structuring Your Novel Workbook: Hands-On Help for Building Strong and Successful Stories της συγγραφέως K. M. Weiland

 

11 thoughts on “Οι 5 λογοτεχνικοί ήρωες που πρέπει οπωσδήποτε να έχει ένα μυθιστόρημα

  1. Ο/Η AsiminaMakri λέει:

    Ότι ανεβάζεις είναι καταπληκτικό κορίτσι μου! Μπράβο! Και επειδή σαν συγγραφείς (ερασιτέχνες ή μη) χρειαζόμαστε τους ιδανικούς αναγνώστες μας, θα χαρώ πολύ κάποια στιγμή να μπορέσεις να γίνεις μία από τους δικούς μου! Το χεις και συνέχισε έτσι!

    Αρέσει σε 2 άτομα

    • Ο/Η Mariana Nikolaidou λέει:

      Κατ’ αρχάς σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!! 🙂 Και ειδικά όταν ακούω θετικά σχόλια από κάποιον που έχει περάσει απ’ όλη αυτή τη διαδικασία και έχει εκδόσει δικό του βιβλίο χαίρομαι ακόμα πιο πολύ!!!
      Κατά δεύτερον (και ντρέπομαι πάρα πολύ που το λέω), η σχέση μου με τις αγορές μέσω ίντερνετ είναι από άθλια εως ανύπαρκτη και αυτός είναι και ο μόνος λόγος που δεν έχω μπει στη διαδικασία να αγοράσω και να διαβάσω κάποιο από τα βιβλία όλων όσων μου αφήνουν κατά καιρούς τα σχόλιά τους εδώ στο blog (παρόλο που το θέλω πολύ). Τα «Αναλώσιμα Σώματα» μπορώ να τα βρω σε κάποιο βιβλιοπωλείο της Αθήνας; Δεν έχω πρόβλημα να πάρω δυο και τρεις συγκοινωνίες για να πάω, αρκεί να μπορώ να αποφύγω την ηλεκτρονική αγορά.

      Αρέσει σε 1 άτομο

      • Ο/Η AsiminaMakri λέει:

        Δυστυχώς καλή μου… το βιβλίο κυκλοφορεί μέσω της Amazon και συνεργαζόμαστε με ένα βιβλιοπωλείο μόνο προς το παρόν και αυτό είναι Θεσσαλονίκη. Απο Σεπτέμβριο λογικά θα κάνουμε μια παρουσίαση στην Αθήνα, όπου αν θέλεις θα σε ενημερώσω σχετικά και φυσικά θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω απο κοντά! Σε παρακολουθώ και ότι ανεβάζεις πάντα μου αρέσει πολύ! Μην με ευχαριστείς… Απλά κάνεις αυτό που αγαπάς και το κάνεις καλά! Εύχομαι σύντομα να μπορέσω να διαβάσω και εγώ κάτι δικό σου!

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Ο/Η Mariana Nikolaidou λέει:

        Εφόσον γίνεται και μέσω Amazon τότε ή που θα βρω ένα τρόπο να μου το παραγγείλει κάποιος γνωστός μου ή που θα περιμένω να το αγοράσω από Σεπτέμβρη στην παρουσίαση που θα κάνετε. Όπως και να’χει πάντως να ξέρεις ότι θα σου ‘ρθω γιατί θα θέλω οπωσδήποτε και αφιέρωση! 🙂 Φιλάκια πολλά και καλή συνεχεια σ’ ότι κι αν κάνεις!!!

        Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ο/Η 'Αννσ Ζανιδάκη λέει:

    Ένιωσα έντονη την ανάγκη να επικοινωνήσω με κάποιο άτομα που θα έχει κοινά ενδιαφέροντα κοινές βλέψεις ,όσο αφορά τη δημιουργία και την αποτύπωση καθώς και την κατάθεση της ψυχούλας του.
    κι εγώ έχω περάσει αυτό το black out..ευτυχώς διήρκεσε λίγο χρονικό διάστημα,εξ αιτίας διαφόρων παραγόντων που με είχαν επηρρεάσει και στοιχειώσει τις σκέψεις μου και το μυαλό μου.
    Η έμπνευση υπάρχει ,τα ερεθίσματα υφίστανται ,πιστέυω εγώ,αρκεί να είμαστε εμείς σε θέση να τη διοχετεύσουμε στους άλλους ,αφού πρώτα γίνουμε εμείς δέκτες της ,κι οι αποδέκτες με τη σειρά τους ,αν το κατορθώσουμε να περάσουμε τα σωστά μηνύματα,να χαρούν που θα μας διαβάσουν κι εμείς που θα κριθούμε από αξιόλογα άτομα.
    Θέλησα να πληροφορηθώ διάφορα και να ενημερωθώ όσο αφορά το μυθιστόρημα ,αφού κάνω την πρώτη μου παρθενική εμφάνιση σ αυτού του είδους το λογοτεχνικό είδος.
    Τα λίγα που έχω ήδη διαβάσει με χαροποιούν ιδιαίτερα ,καθώς είσαι όντως χάρμα γραφής αποτύπωσης ,καθώς και προσέγγισης των ατόμων που σε διαβάζουν και με απλό και λιτό τρόπο ,γίνεσαι καταννοητή από εμάς.
    Μεγάλη μου χαρά και τιμή να συμμετέχω και εγώ στην κουβεντούλα αυτή,στο παρεάκι.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • Ο/Η Μιχελακάκη Μαρία λέει:

      Άννα μου, κατ’ αρχάς σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια σου και επέτρεψε μου να συμφωνήσω σε όλα όσα λες. Η αλήθεια είναι πως αυτό το blog ξεκίνησε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω με ανθρώπους που, σαν κι εμένα, κάνουν κι αυτοί την αρχή στη συγγραφική τους προσπάθεια. Θέλησα να βρω ερασιτέχνες αλλά και έμπειρους συγγραφείς για να ανταλλάσουμε απόψεις και τελικά, δύο χρόνια περίπου μετά τη δημιουργία αυτού του blog, χαίρομαι που κατά ένα μέρος τα κατάφερα. Καλώς ήρθες λοιπόν στην παρέα μας!!! Η συγγραφή είναι ένα μοναχικό «άθλημα» επομένως είναι αρκετά ευχάριστο το να ξέρουμε ότι υπάρχουν κάποιοι (έστω και ιντερνετικοί) φίλοι συγγραφείς για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας.

      Επίσης, δεν ξέρω αν πρόλαβες να διαβάσεις την συγκεκριμένη κατηγορία των αναρτήσεών μου, αλλά από πέρυσι κι εγώ και άλλοι τρεις bloggers που ασχολούμαστε ερασιτεχνικά με τη συγγραφή ξεκινήσαμε μια σειρά αναρτήσεων με τίτλο «Writing Updates», καταθέτοντας κάθε μήνα τις εμπειρίες μας σχετικά με την εξέλιξη του μυθιστορήματος που γράφει ο καθένας μας αυτόν τον καιρό.
      https://siggrafikitrela.wordpress.com/category/writing-updates/
      Ρίξε μια ματιά και, μιας και απ’ ότι μου λες ξεκίνησες κι εσύ να γράφεις μυθιστόρημα, αν σε ενδιαφέρει (κι έχεις blog) θα χαρούμε πολύ να διαβάσουμε και τις δικές σου εμπειρίες μέσω των Writing Updates.

      Φιλικά,
      Μαριάννα 🙂

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Αννα Ζανιδακη λέει:

        Μαριαννα εχω κι εγω blog θα σας ενημερωσω..απλα το δικο μου μυθιστορημα ..λαμβανει μερος σε διαγωνισμο και δεν επιτρεπεται να δημοσιευθει.
        Χαιρομαι ειλικρινα πιυ στο μοναχικο μας δρομο..συναντουμε που και πιυ αξιολογους συνοδοιπορους.
        Εχω εκδοσει ηδη μια ποιητικη συλλογη και καποια στιγμη θα σας παρουσιασω το βιβλιο μου.
        Οντως κι εγω κλεινομαι…στις σκεψεις μου ..και αφηνω ολους τους αλλους απεξω.
        Σ ευχαριστω για τη φιλια μας..
        Ο κοινος δρομος..στοχος ας μας συνοδευει και να καθοδηγει ολους μας πεος το καλο..ημων.

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • Ο/Η Αννα Ζανιδακη λέει:

        ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ..ΤΡΕΧΩ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΗ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ…ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ…ΝΑ ΣΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ….ΦΙΛΙΑ!!!

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

